{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

majidabadi2520 76673265

دیدگاه ها (۰)

احتمالا منظور پزشکیان همچین چیزیه

خودتحقیر غربزده: شاه خوب بود .آره دوبار😂😂

غرب‌زده‌های بی‌عقل: حضرات اصلاحات زحمت کشیدند و دوباره سایه‌...

و دوباره تله‌ی مذاکره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط