دلم پر است ز خون، بر لبم مزن انگشت!
دلم پر است ز خون، بر لبم مزن انگشت!
که همچو شیشه ی مِی گریه در گلو دارم!
«اسیری شیرازی»
که همچو شیشه ی مِی گریه در گلو دارم!
«اسیری شیرازی»
- ۸۹۲
- ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط