این عکسو نشون مامانم دادم میگم خوشگله؟
این عکسو نشون مامانم دادم میگم خوشگله؟
میگه :میشه دختر من خوشگل نباشه... بخصوص بااین لباس سبزی که پوشیده...!!؟
میگم مامان این زیباترین دختر جهانه، من نیستم...میگه:نمیخواد منو گولم بزنی.!!! من اگه دخترمو نشناسم که دیگه هیچی!!!
ولی کلا کاری ندارما... فقط چشام این شکلی و این رنگ نیس.. دیگه بقیش خودمم... راضیم از مامانم بااینکه بهش سر نمیزنم ولی خوب شناساییم کرده خخخخخ
میگه :میشه دختر من خوشگل نباشه... بخصوص بااین لباس سبزی که پوشیده...!!؟
میگم مامان این زیباترین دختر جهانه، من نیستم...میگه:نمیخواد منو گولم بزنی.!!! من اگه دخترمو نشناسم که دیگه هیچی!!!
ولی کلا کاری ندارما... فقط چشام این شکلی و این رنگ نیس.. دیگه بقیش خودمم... راضیم از مامانم بااینکه بهش سر نمیزنم ولی خوب شناساییم کرده خخخخخ
- ۳.۴k
- ۰۲ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط