{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این عکسو نشون مامانم دادم میگم خوشگله؟

این عکسو نشون مامانم دادم میگم خوشگله؟
میگه :میشه دختر من خوشگل نباشه... بخصوص بااین لباس سبزی که پوشیده...!!؟
میگم مامان این زیباترین دختر جهانه، من نیستم...میگه:نمیخواد منو گولم بزنی.!!! من اگه دخترمو نشناسم که دیگه هیچی!!!
ولی کلا کاری ندارما... فقط چشام این شکلی و این رنگ نیس.. دیگه بقیش خودمم... راضیم از مامانم بااینکه بهش سر نمیزنم ولی خوب شناساییم کرده خخخخخ
دیدگاه ها (۴)

دنیای ما ادم معمولیا....دنیای اتفاقای اتفاقیه!!کم پیش میاد ب...

درک، آلیسون و اسکات مک کال بازیگران سریال teen wolf

.

لباس بارداری

زندگی دوباره

Part2عشق من+ها راستی دیگه نمیخواد بیای اینجا ولی وقتی دخترت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط