{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کصکش این چه سمیه آخه

کصکش این چه سمیه آخه
دیدگاه ها (۳)

دشمامممم این تخمسگ بهترین نمره ای عه که از ریاضی گرفتم

حاجی من نصف سوالای فارسی‌فارسیو ننوشتم...این دیگه چه سمیه

این دوتا چی میشن؟

از استرس زبان شیش قلو حاملممممم احتمالا چند دقیقه دیگه آزمون...

واقعا میخوام ادبمو رعایت کنم ولی نمیتونم اخه کصکش این چیه تو...

چه سمیه اخه هیی خدایا🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂🤧🤧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط