پرويز پورحسيني تو دورهمي ميگفت بعد از پخش فيلم حضرت مري
پرويز پورحسيني تو دورهمي ميگفت بعد از پخش فيلم حضرت مريم با يكي تصادف كردم.با عصبانيت پياده شدم كه راننده گفت:آآآآ حضرت ذكريا :))))))
روحش شاد🌹🌹
روحش شاد🌹🌹
- ۲.۰k
- ۰۸ آذر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط