{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه هااااا کتونيام خوشگله ؟؟؟

بچه هااااا کتونيام خوشگله ؟؟؟
واسه مدرسه هاااا خريدم يکى خريده بودم رنگش خيلى جيغ بود فهميدم مدرسه نميزاره بپوشم اونو دادم به ابجيم اينو گرفتم
قشنگه ؟؟؟
لطفا بگيد خيلى واسم مهمه
راستشو بگيدااا
دیدگاه ها (۳۴)

اينم کيفه مدرسم ميدونم زياد قشنگ نيست ولى ديگه مجبور بودم خر...

كيا بيدارن ؟؟؟ هركي بيداره بياد بحرفيم حوصلم سر رفته ..!!!

:'(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط