از "لج تو"امشــــب" بــــاچنــــد نفـــــر" بــــــودم ..
از "لج تو"امشــــب" بــــاچنــــد نفـــــر" بــــــودم ..
"چنــــدتـایـــــی" کــــه تـــــا "حــــالا"کســـــی لبــــ بـــه لبـــــ"
"آنهـــــــا" هــــم نشـــــده" بــــــود!!!
تـــــا "رمــــق" داشتـــــم با "آنهــــــا"عشق بـــــــازی" کـــــردم ...تــــــــا "سیــــــر" شـــــــوم
"حـــــــرص" نــــــخور
"پاکتــــــ سیــگــــــارم"را "گفتـــــــــــــم ...
"چنــــدتـایـــــی" کــــه تـــــا "حــــالا"کســـــی لبــــ بـــه لبـــــ"
"آنهـــــــا" هــــم نشـــــده" بــــــود!!!
تـــــا "رمــــق" داشتـــــم با "آنهــــــا"عشق بـــــــازی" کـــــردم ...تــــــــا "سیــــــر" شـــــــوم
"حـــــــرص" نــــــخور
"پاکتــــــ سیــگــــــارم"را "گفتـــــــــــــم ...
- ۴۰۹
- ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط