دوستم می گفت پیاز تنها میوه ای هست که می تونه اشکتو در بی
دوستم می گفت پیاز تنها میوه ای هست که می تونه اشکتو در بیاره....منم یه نارگیل پرت کردم تو سرش!!!
ببینه میوه های دیگه ای هم هست که اشک آدمو در بیاره!
ینی الان قشنگ فهمید هر میوه ای میتونه اشک ادمو در بیاره
ببینه میوه های دیگه ای هم هست که اشک آدمو در بیاره!
ینی الان قشنگ فهمید هر میوه ای میتونه اشک ادمو در بیاره
- ۱.۲k
- ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط