مینویسم به عشق مادر.
مینویسم به عشق مادر.
،پا به پاے غـــم من پیــر شــد وحــرف نـــزد.....!!! داغ دیـــد از مــــَن و تـــبخـــیر شــد و حــرف نـــزد....!!! شــــب بہ شـــب منتظــرم بــود و دلــش پــر اشـــوب ....!!!
شـــَب بہ شــــب آمادنـــَم دیــــر شـــد و حـــرف نــــزد ....!!! غــضه می خــورد کــہ مـــن حــال خــرابــی دارم ...!!!
از هــمیـــن غصـــه من پــــیر شــد و حــرف نـــزد!!! واے از ان لـــحظه کــه حــرفم دل او را سوزانـــــد ....
خــیس شد چشـــمش و دلگــــیر شـــد و حــرف نــزد...!!! صـــورت پر شده از چــین و چـــروکش یـــعنی مادرم خســته شــد و پــیر شد و حرف نزد
،پا به پاے غـــم من پیــر شــد وحــرف نـــزد.....!!! داغ دیـــد از مــــَن و تـــبخـــیر شــد و حــرف نـــزد....!!! شــــب بہ شـــب منتظــرم بــود و دلــش پــر اشـــوب ....!!!
شـــَب بہ شــــب آمادنـــَم دیــــر شـــد و حـــرف نــــزد ....!!! غــضه می خــورد کــہ مـــن حــال خــرابــی دارم ...!!!
از هــمیـــن غصـــه من پــــیر شــد و حــرف نـــزد!!! واے از ان لـــحظه کــه حــرفم دل او را سوزانـــــد ....
خــیس شد چشـــمش و دلگــــیر شـــد و حــرف نــزد...!!! صـــورت پر شده از چــین و چـــروکش یـــعنی مادرم خســته شــد و پــیر شد و حرف نزد
- ۶۸۱
- ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط