{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهار هم نمیتواند غمِ

بهار هم نمیتواند غمِ
دل های تنهایِ ما را
بشوید و ببرد
تلنگری بزرگ تَر نیاز است
مثلا بودنِ تو
تویی که مالِ من نیستی ...


#بهاره_حصاری
دیدگاه ها (۲)

الفرح طیف ونسیته وراح من بالی #عطا_السعیدی

وانا وی اللیل اهیمن وین ... !؟#فارس_قاسم

تنهایی من عمیق ترین جای این دنیاست...

بخــت مـاعنـدی بیـش آنحـب #محمد_آلعقابی

محتوایی که معلم کار و فناوری میخواد💔کم مونده بگه برید هواپیم...

آهــای؛سکوت تو شب های مندلیل روشن بودن شمع های شهرخندم تویی،...

یک لحظه درنگ کن حوصله کن کامل ببین بعدا عبور کن.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط