سلام بچه ها من می خوام یه رومان بنویسم یعنی دوتا هستند بع
سلام بچه ها من می خوام یه رومان بنویسم یعنی دوتا هستند بعد این رومان می نویسمشون یکیشون روحم عوض شد با تو اسم یکی دیگش هم سرنوشت منو جیمین هست باور کنید رومانی که می نویسم هیچ آسیبی به اعضای بی تی اس نمی زنه چون داستان خوبیه و هیچ چیز بدی ندارد اول خلاصه ی داستان هارو می نویسم نظر بدید لطفاً کدوم رو بنویسم
- ۱۰۳
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط