{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم برا دوستای ویسگونی تنگیده!

دلم برا دوستای ویسگونی تنگیده!
دیدگاه ها (۹)

من خدایی دارمکه به جای همه برایم جبران میکند.

هرکی لایک میکنه یه جمله زیبا و آرامش بخش هم بنویسه ممنون.

!!!!!

بچها واقعا خیلی خوشمیگذره😭دلم برا اون موقع ها تنگیده...

دلم تنگیده براتون 😭

دلم براشون تنگیده😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط