{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی لایک میکنه یه جمله زیبا و آرامش بخش هم بنویسه

هرکی لایک میکنه یه جمله زیبا و آرامش بخش هم بنویسه
ممنون.
دیدگاه ها (۵۲)

دلم برا دوستای ویسگونی تنگیده!

من خدایی دارمکه به جای همه برایم جبران میکند.

!!!!!

چی؟؟؟؟؟کامنت بذارین!لطفا

لطفاً هر کی لایک میکنه ی کامنت هم بنویسه تا من ببینم کیه و ف...

برای جونگکوک این جمله همیشه صدق میکنه: بچه ها میبینند بچه ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط