سناریو بی تی اس
سناریو بی تی اس
میگی حوصلم سررفته
نامی: بیبیم حوصلش سر رفته؟ حاضر شو بریم بیرون
جین: بیا بریم کیک موردعلاقتو درست کنیم ورد واید کیوتی، چشمک😉
شوگولی: اومم، بیا بغلم ببینممم، بعدش کلی بوس بارونت میکنه از لپ
امید آرمیا: میگه وایسا میره بیرون و با یه باکس خوراکی میاد پیشت
جیمین: بیا برقصیم بیبی موچی
وی: دلت برا ددیت تنگ نشده 😈😈
جونگکوک: بیا بریم ورزش کنیم، و بعدش میرید حموم دونفره و فلان و فلان
سلام به روی ماهتون حالتون خوبه.؟
شروع کردم به سناریو و تک پارتی نوشتن از بی تی اس و بقیه گروه ها
لطفا حمایتم کنید
درخواستی داشتید بگید
دوستون دارم باییی ❤️💋
میگی حوصلم سررفته
نامی: بیبیم حوصلش سر رفته؟ حاضر شو بریم بیرون
جین: بیا بریم کیک موردعلاقتو درست کنیم ورد واید کیوتی، چشمک😉
شوگولی: اومم، بیا بغلم ببینممم، بعدش کلی بوس بارونت میکنه از لپ
امید آرمیا: میگه وایسا میره بیرون و با یه باکس خوراکی میاد پیشت
جیمین: بیا برقصیم بیبی موچی
وی: دلت برا ددیت تنگ نشده 😈😈
جونگکوک: بیا بریم ورزش کنیم، و بعدش میرید حموم دونفره و فلان و فلان
سلام به روی ماهتون حالتون خوبه.؟
شروع کردم به سناریو و تک پارتی نوشتن از بی تی اس و بقیه گروه ها
لطفا حمایتم کنید
درخواستی داشتید بگید
دوستون دارم باییی ❤️💋
- ۲۱.۲k
- ۲۸ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط