{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی هیچ کس به من فک نمی کنه هق هق هق

ولی هیچ کس به من فک نمی کنه هق هق هق
دیدگاه ها (۴)

چه خوب میشه ها

اره خیلی خوب میشه ها

خخخ وای بیچاره ادمه

اینم دغدغه ما مدرسه ایا ای خدادوباره شروع شد وایییییی

فک می کردم اوروچ کاری برای نجات النی نمی کنه نگو اوروچ رئیس ...

نمی دونم داشتم یکم استراحت می کردم که اون بازیه که توش پیروت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط