{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امشب اگه پی وی دادین

امشب اگه پی وی دادین

و جواب ندادم

نگران نشین✌

یه چند ساعتی نیستم

نه که ماهم

باید برم رویت کنن منو

هرچند دیگ اومدم بیرون رویتم شدم
عیدتون مبارک
دیدگاه ها (۴)

خخخ

خخخخخ

ڪل عام وأنتـــــــــــــــــــم بخیر 😍

انگار کم کم یاد میگیریم نقشه حنا خخخحححححخاولین بارمه بزارم

رمان: ببر من p7بعد از ۷ ساعت مدرسه...

رمان:🔮🎀 بازگشت عشق 🎀🔮Part1یاعیز :نه نه نه آردا اونو اونجا نز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط