باد درکشتزارهامی دود
باد درکشتزارهامی دود
گیسوان بید درباد میرقصند
من روی دامنه هانشسته ام
ودست هایم ستون اندامم
ودامنم رابادمی برد
وگیسوانم به دنبال باد می رود
من روی دامنه هانشسته ام
باخودفکرمیکنم:
چراوقت هایی که باد اینگونه زیباوزیده است
من همیشه تنها بوده ام؟
من روی دامنه هانشسته ام
وبه اندازه آن مرداد که دخت همسایه مرد دل تنگتم....
گیسوان بید درباد میرقصند
من روی دامنه هانشسته ام
ودست هایم ستون اندامم
ودامنم رابادمی برد
وگیسوانم به دنبال باد می رود
من روی دامنه هانشسته ام
باخودفکرمیکنم:
چراوقت هایی که باد اینگونه زیباوزیده است
من همیشه تنها بوده ام؟
من روی دامنه هانشسته ام
وبه اندازه آن مرداد که دخت همسایه مرد دل تنگتم....
- ۳۰۷
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط