شب را دوست دارم ...!
شب را دوست دارم ...!
چرا که در تاریکــــی ،
چهره ها مشخـــــــص نیست !!!
و من هر لحظـــــــــه
این امیــــــد
در درونــــــــم ریشه می زند ...
که آمده ای
ولی من ندیده ام !!!
چرا که در تاریکــــی ،
چهره ها مشخـــــــص نیست !!!
و من هر لحظـــــــــه
این امیــــــد
در درونــــــــم ریشه می زند ...
که آمده ای
ولی من ندیده ام !!!
- ۳۸۶
- ۲۶ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط