{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالم خیلی بده دارم میمیرم

حالم خیلی بده دارم میمیرم
.·´¯`(>▂<)´¯`·.
دیدگاه ها (۱۷)

تویی که رفتنی بودی...

زندگی سخت نیست غم سختش میکند، دلها تنگ نیست انتظار تنگش میکن...

سخت است...

مبارکهههههه🗿😔😔خیلی خوش حالم دارم از ذوق میمیرمولی جکسسسسسس😒😭...

حالم خیلی بده..💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط