{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخت است...

سخت است...
دیدگاه ها (۲)

حالم خیلی بده دارم میمیرم.·´¯`(>▂<)´¯`·.

تویی که رفتنی بودی...

خیلی وقت است دلخوشی هایم ته نشین شده اند...

ولی قوی بودن سخت بود خیلی سخت.....

شروع سخت همیشه بهتر از پایان سخت است

💚✨حس_خوبِ آرامش تقدیم به شما خوباندر نبرد بین آدم‌های سخت و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط