{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تویی که رفتنی بودی...

تویی که رفتنی بودی...
دیدگاه ها (۳)

زندگی سخت نیست غم سختش میکند، دلها تنگ نیست انتظار تنگش میکن...

باید هر دو جدا از هم...شریک درد و غم باشیم...

حالم خیلی بده دارم میمیرم.·´¯`(>▂<)´¯`·.

سخت است...

تقدیم به تویی که هر لحظه کنارم بودی 💎💎❤🥰

رفتنی باید بره

و ما رفتنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط