{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به وقت نوشتن ....

به وقت نوشتن ....
دیدگاه ها (۰)

🤩🤩🤩👌

ز عشق نا تمام ما جمال یار مستغنی است✍🏻

همه رابیازمودم ز تو خوشترم نیامد#خط نستعلیق# خط خودکاری

به وقت نوشتن با خودکار ....

باز هم ساخت خودم اصکی نرید🤧🌌۱. گوش دادن به موزیک۲. نوشتن ژور...

هیچ وقت ..تنها چیزی که میتونم قول بدم ..و با نوشتن تک تک کلم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط