{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤩🤩🤩👌

🤩🤩🤩👌
دیدگاه ها (۰)

ز عشق نا تمام ما جمال یار مستغنی است✍🏻

#خط #نستعلیق_خودکاری

به وقت نوشتن ....

همه رابیازمودم ز تو خوشترم نیامد#خط نستعلیق# خط خودکاری

✞لایک یادت نره✞╭┈──────「💙❤」 ╰─┈➤ ○━━─ ᴼᴸᴰ ˢᴼᵁᴸ •͜•──⇆𝐃𝐨𝐧𝐭 𝐟𝐨...

مرد با شرف....کا فدا سرت عزتی..دنیا اینجور نمیمونه

🤌🤌🤭🤭🤭🤭🤭🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط