{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‍دلبر ‍نیس ‍که

‍دلبر ‍نیس ‍که
‍قاتله ‍قلبمه :))💔
دیدگاه ها (۲)

‍تو ‍قلبم‍ کشتمت‍ .! :)

‍ببین ‍اصلن ‍مهم‍ نيست ‍كه ‍كارت ‍درست ‍بوده ‍يا غلط! ‍مهم‍ ...

جای خالی بعضی از آدما باخودشونم‍ پر نمیشہ.🍊.

📍همش بهم ریختس ..موهام اتاقماعصابمزندگیمفکرمفکرمفکرم !

اون یه قاتله!!

جات تو قلبمه💝

من الان به چه زبونی بگم این قاتله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط