{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‍تو ‍قلبم‍ کشتمت‍ .! :)

‍تو ‍قلبم‍ کشتمت‍ .! :)
دیدگاه ها (۲)

‍ببین ‍اصلن ‍مهم‍ نيست ‍كه ‍كارت ‍درست ‍بوده ‍يا غلط! ‍مهم‍ ...

تو رابطح ای که قرارح ••͜-!‹🕸🕷›اشتباهات طرفتو ببخشی••͜-!‹🦕📘›ی...

‍دلبر ‍نیس ‍که‍قاتله ‍قلبمه :))💔

جای خالی بعضی از آدما باخودشونم‍ پر نمیشہ.🍊.

من کشتمت و تو دیگه مردی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط