{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جای خالی بعضی از آدما باخودشونم‍ پر نمیشہ.🍊.

جای خالی بعضی از آدما باخودشونم‍ پر نمیشہ.🍊.
دیدگاه ها (۲)

‍دلبر ‍نیس ‍که‍قاتله ‍قلبمه :))💔

‍تو ‍قلبم‍ کشتمت‍ .! :)

📍همش بهم ریختس ..موهام اتاقماعصابمزندگیمفکرمفکرمفکرم !

نئشهـ‌خداییمـ‌باتو😌🥂.مهمـ‌نیـکجاـمیرمـباتو🤓🚶🏿‍♂.میگمـ‌ک‌خدای...

.یہ وقـتایی نمیشہ ڪَفت "بڪَذریم" از بعضی آدمااز بعضی خاطـره‌...

جای خالی با گزینه مناسب پر میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط