{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر وقت با چشمای خودت دیدی

هر وقت با چشمای خودت دیدی
با گوشای خودت شنیدی
با تمام وجودت حسش کردی
باز خفه شو
تو حق اظهار نظر در مورد
هیچکسی رو نداری ....
دیدگاه ها (۱)

کاش هیچوقتتصورات خوبی که نسبت به دیگران داریم خراب نشه

تو قرار منیو من بی قرار تو

دستات همون حقیه که بایدبزاری کف دستم...

وقتی که تو هستی کنارمانگار هیچ غمی ندارم

سناریو *وقتی یکی بهت میگه زشتی*نامجون: فقط منم که حق دارم در...

⭕️ نشست و برخاست با حسن رعیت و علی انصاری به اینجا رسوندت که...

اینم یه نمونه کارشناسایی که این روزا بسیارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط