{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی که تو هستی کنارم

وقتی که تو هستی کنارم
انگار هیچ غمی ندارم
دیدگاه ها (۱)

دستات همون حقیه که بایدبزاری کف دستم...

هر وقت با چشمای خودت دیدی با گوشای خودت شنیدیبا تمام وجودت ح...

خدایا لطفا داستان امسال زندگیمون روخوشگل بنویس

یکی که بشه به تنهایی ترجیحش داد..

تو که بمونی کنارم غمی نیست❤️تقدیم به نگاه دوستای گلم🌺🫶

من که خدا دارم غمی ندارم

من چیزای زیادی ندارم اما تو رو دارم و تو برام کافی‌ هستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط