{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دستات همون حقیه که باید

دستات همون حقیه که باید
بزاری کف دستم...
دیدگاه ها (۱)

هر وقت با چشمای خودت دیدی با گوشای خودت شنیدیبا تمام وجودت ح...

کاش هیچوقتتصورات خوبی که نسبت به دیگران داریم خراب نشه

وقتی که تو هستی کنارمانگار هیچ غمی ندارم

خدایا لطفا داستان امسال زندگیمون روخوشگل بنویس

باید تنهاش بزاری...🥲🥲#درون_وبیرونانیمیشن

منم خودم از همون دستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط