اگه میبینی تنهام
اگه میبینی تنهام
نه آدم شدم
نه توبه کردم
نه عوض شدم
نه سرم شلوغه
نه دلم جایی گیرکرده
نه دلیل خاصی دارم...
فقط حوصله ندارم به یکی اجازه بدم اعصابمو خوردکنه
بیاد و گند بزنه و بره
حوصله ندارم بازم داستان بشه برام
حوصله ندارم خالی بندیاشو باور کنم
دلم نمیخواد اعصابم بریزه به هم
آره تنهام فقط همین...
نه آدم شدم
نه توبه کردم
نه عوض شدم
نه سرم شلوغه
نه دلم جایی گیرکرده
نه دلیل خاصی دارم...
فقط حوصله ندارم به یکی اجازه بدم اعصابمو خوردکنه
بیاد و گند بزنه و بره
حوصله ندارم بازم داستان بشه برام
حوصله ندارم خالی بندیاشو باور کنم
دلم نمیخواد اعصابم بریزه به هم
آره تنهام فقط همین...
- ۳.۰k
- ۲۶ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط