{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه میبینی تنهام

اگه میبینی تنهام
نه آدم شدم
نه توبه کردم
نه عوض شدم
نه سرم شلوغه
نه دلم جایی گیرکرده
نه دلیل خاصی دارم...
فقط حوصله ندارم به یکی اجازه بدم اعصابمو خوردکنه
بیاد و گند بزنه و بره
حوصله ندارم بازم داستان بشه برام
حوصله ندارم خالی بندیاشو باور کنم
دلم نمیخواد اعصابم بریزه به هم
آره تنهام فقط همین...
دیدگاه ها (۱)

حتما بخونین!ﺳﺨﺘﻪ...ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻩﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﯾﻪ sms ﺑﻬﺶ ﻣﯿﺪﯼ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣ...

منو دوستام همی الان یهو ای باطعم ریاضی وای وای

~_-

امتحانات خخخخخرررررراسسسسسستتتتتت!!!هرکی موافقه لایک کنه!

𝓈𝓂𝒾ℓℯPart "39"‌☆ویو هانا☆خدای من این کجاست؟تمام اتاق هارو گش...

in your eyes

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط