{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فاز اینو درک نمیکنم. گلم بالاخره ادمین‌ میخوای یا نه🤦🏻

من فاز اینو درک نمیکنم. گلم بالاخره ادمین‌ میخوای یا نه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😒😒
دیدگاه ها (۱)

👇🏻همیشه اولش به آخرش فکر کن که مجبور نشی آخرش به اولش فکر کن...

✋🏻

👌🏻👌🏻

👇🏻 هیچ کس بی کس نیست اما دمش گرم اونیکه با هر کس نیست

اگه میخوای ادمین پاسخگو باشی و درآمد داشته باشی کلمه °•ادمین...

واقعا هیچ وقت درک نمیکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط