{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✋🏻

✋🏻
دیدگاه ها (۱۸)

شب بخیر ویسگونیا👋🏻👋🏻

🥴🥴😩😩😩😩

👇🏻همیشه اولش به آخرش فکر کن که مجبور نشی آخرش به اولش فکر کن...

من فاز اینو درک نمیکنم. گلم بالاخره ادمین‌ میخوای یا نه🤦🏻‍♀️...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط