{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

👇🏻

👇🏻
همیشه اولش به آخرش فکر کن
که مجبور نشی آخرش به اولش فکر کنی
🙂
دیدگاه ها (۲)

✋🏻

شب بخیر ویسگونیا👋🏻👋🏻

من فاز اینو درک نمیکنم. گلم بالاخره ادمین‌ میخوای یا نه🤦🏻‍♀️...

👌🏻👌🏻

👈اینو به خاطرت بسپار :همیشه به آدما به اندازه‌ایمحبت کن که ب...

تا دیگه حتی مجبور نباشی راجبشون فکر کنی قشنگ من.💞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط