لحظه ے شیرینی که به تو دل بستم
لحظه ے شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم اے کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی …
و تـــو گـفـتـی هـسـتــم؛
تانفس هست کنارت هستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم اے کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی …
و تـــو گـفـتـی هـسـتــم؛
تانفس هست کنارت هستم
- ۲۵۶
- ۰۹ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط