{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا یه موشی یه کفتری 😻 😂

خدایا یه موشی یه کفتری 😻 😂
دیدگاه ها (۶)

عایا شما منو ندوس ؟؟!!!☹ ️💝 💖

داداچ مگه محبوری ؟؟!!!

من اسیرم ، عاشقم عاشق تر از افسانه هابا خیال روی تو من ماندم...

.بگذار که از داغ تو قشلاق بسوزد با اشک من و بغض تو آفاق بسوز...

خدایا یه زندگی اینطوری🙏

یه نیکاهم به ماهم بکن خدایا🖤

خدایا خودت یه معجزه کن 😂😂یه فرشته بفرست 😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط