{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای اینجا میخواستم تو نور از چشام عکس بگیرم و این شاهکارو

وای اینجا میخواستم تو نور از چشام عکس بگیرم و این شاهکارو تحویل گرفتم..هیچی ترندش کنیدددددد🗿🗿😭😭😭💔💔
دیدگاه ها (۲۰)

خیلی حقه...

۱۶ دقیقه؟مشتی من اینو ۶ روز پیش گذاشت-😭😭😭

کره هم خوبه والا..همشون خوبن فقط ما ایرانیا بدبختیم...💔💔💔

حققققققققققققققق

تو افتاب از چشام عکس گرفتم😂🩷

میت د ارتیست

صبح ۱۶۸ تا پیام او ه بود یادم رفت عکس بگیرم ولی از این یکی گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط