{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی حقه...

خیلی حقه...
دیدگاه ها (۲)

۱۶ دقیقه؟مشتی من اینو ۶ روز پیش گذاشت-😭😭😭

ولی چرا هیچکس واسه تولدم بهم کادو نداد..:)

وای اینجا میخواستم تو نور از چشام عکس بگیرم و این شاهکارو تح...

کره هم خوبه والا..همشون خوبن فقط ما ایرانیا بدبختیم...💔💔💔

خیلی خیلی حقه😅😌

🤣خیلی حقه

این خیلی حقه 🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط