{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کره هم خوبه والا..همشون خوبن فقط ما ایرانیا بدبختیم...💔💔💔

کره هم خوبه والا..همشون خوبن فقط ما ایرانیا بدبختیم...💔💔💔
دیدگاه ها (۱۷)

وای اینجا میخواستم تو نور از چشام عکس بگیرم و این شاهکارو تح...

خیلی حقه...

حققققققققققققققق

عاشق این لباسم هستوممممم😭😭😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🛐🛐🛐

البته همشون خوبن وای هالی یه چیز دیگس

اصن نمیشه بگم از یکیشون بدم میاد همشون خوبن

بازم اهنگ روسی🎀خوب چی کار کنم همشون خوبن🤷🏻‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط