{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بدبخت هم هر وقط رپ خوندم با کتری،دمپایی،کمربند،مگس کش

من بدبخت هم هر وقط رپ خوندم با کتری،دمپایی،کمربند،مگس کش کتک خوردم
چون همیشه اهنگ های پیشرو ،زد می خونم غیر مجاز هاش
دیدگاه ها (۱)

خوب خدارو شکر زید بازی نیست اون پایین هم هیچکس بقلش هم زید ن...

ههههههه والا

خخخخخخخخخخخ ای دلم الو شهرام خودتی؟دیروز یکی زنگ زده گفته من...

چ جالب.

سناریو یاندره سانزو

my shy boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط