{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

we

we
part 13

نیکلاس

تو ماشین که بودیم پشت سر هم حرف میزد و عرق سرد کرده بود
پاهاش میلرزید و سردش بود
نمیخواستم بابا و مامانش بویی از این ماجرا ببرن پس بردمش عمارت خودم
از ماشین پیاده شدم و براید استایل بردمش داخل
حالش خیلی بد بود و اصلا خودش نبود
بردمش زیر دوش آب سرد
مجبور بودم چون یک دفعه تبش شروع شد و داغ داغ بود
چشماش بین خماری و سیاهی سوسو میزد
زیر آب گریه میکرد و می لرزید
تا اینکه بالا آورد و حالش بهتر شد
بهش کمک کردم لباس بپوشه و رو تخت دراز بکشه
محکم از لبه تیشرتم گرفته بود و نمیزاشت جم بخورم
بلاخره تسلیم کاراش شدم و وقتی رو تخت دراز کشیدم
با دستش دستمو دورش حلقه کرد منم مجبور شدم بغلش کنم

*صبح*

مایا: *چشمامو که باز کردم سرم درد میکرد و اولش کمی تار دیدم بعد دیدم کاملا واضح شد
نفس گرمی به گردنم میخورد و دستی دور کمرم حلقه شده بودم
ناخودآگاه بدون اینکه بخوام جیغ بلند کشیدم و خودمو از تخت پرت کردم و افتادم: آخخ
نیک: چتههه وحشییی
مایا: داشتی چه غلطی میکردی هاننن؟ کاری کردی؟..اگه کاری کردی پس چرا لخت نیستم چرا درد ندارم هانن چرا .. من دوست پسر دارم (تند تند حرف میزدم و نمیدونستم دارم چی بلغور میکنم)
نیک: چرا پرت و پلا میگی یعنی هیچی از دیشب یادت نمیاد
مایا: آهانن حالا دونستم تو با من یک کاری کردیی.. مامانم کو من مامانمو میخوام..منو دزدیدی؟
نیک: یک دقیقه اروم باش و چرت ث‌پرت نگو.. نفس عمیق بکش همچی رو برات توضیح میدم
مایا: بگوو
نیک: دیشب بعد از اینکه تنهات گذاشتم نمیدونم چه اتفاقی افتاد تو روبه روی رونی وایستاده بودی و از نوشیدنیت میخوردی ولی من تا جایی که میدونم نوشیدنیت رو دستکاری کرد و تو پرت شدی تو آب
مایا: *یهو همچی یادم افتاد* (دیدن عکس بوسه هری و سالی گنگ و مبهم شدن صدا های اطرافم.. اینکه رونی باهام حرف میزد..یهو یادم افتاد تکیلای استواییم طعم اونو نداشت
یعنی داشت ولی وقتی رونی پیشم بود طعمش اون نبود) اون..اون نوشیدنی که خوردم طعم نوشیدنی خودم نبود!
نیک: مطمعنی؟
مایا: ارع
نیک:بچها میگفتن بعد از اینکه رقصیدی حالت بد شد چیزی شدع؟.. اصلا چیزی یادت میاد؟
مایا:..اره
دیدگاه ها (۰)

wepart 14نیک:..خب؟مایا: ...نیک: اگه میخوای نگومایا: هری و سا...

wepart 15مایاتو اتاقم گریه میکردمیاد خاطراتم با هری افتادم و...

تلگرام

we part 12مایابا پرت شدنم مایا تو آب وارد خلسه ای شدممغزم از...

wepart 11رونی: هی نیک خواهرت چه جیگره *داشت با چند تا دختر ل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط