{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نااااا من هنوز روزی دوبار دینامیت گوش میدم😂😢

نااااا من هنوز روزی دوبار دینامیت گوش میدم😂😢
دیدگاه ها (۱)

لازم هست بگم من باتر رو با ایرفون سرجلسه امتحان حضوری داشتم ...

از پستام کاملا معلومه دارم جون میدم برای باتر😂😂😂😂

کلا روزی هزار بار این آهنگا رو گوش میدم مخصوصا این

ثبات شخصیت خود منم. ریری گوش میدم، تهی گوش میدم، یانگ صادن گ...

بگو گوش میدم......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط