{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از پستام کاملا معلومه دارم جون میدم برای باتر😂😂😂😂

از پستام کاملا معلومه دارم جون میدم برای باتر😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

نااااا من هنوز روزی دوبار دینامیت گوش میدم😂😢

لازم هست بگم من باتر رو با ایرفون سرجلسه امتحان حضوری داشتم ...

کاملا معلومه

برای این اهنگ جون میدم🛐

من برای شیپ اینا جون میدم 😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط