{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لازم هست بگم من باتر رو با ایرفون سرجلسه امتحان حضوری داش

لازم هست بگم من باتر رو با ایرفون سرجلسه امتحان حضوری داشتم گوش میکردم؟😐
میدونی حالم سر جلسه چی بود؟😐😐😐
نه تو هیچوقت نمیفهمی حالم سرجلسه امتحان عربی وقتی داشتم برای اولین بار باتر رو گوش میکردم چی بود😐😐😐💔
دیدگاه ها (۸)

چهارتا کتگوری برنده شدیم:))))

نااااا من هنوز روزی دوبار دینامیت گوش میدم😂😢

از پستام کاملا معلومه دارم جون میدم برای باتر😂😂😂😂

این لالایی رو وقتی داشتم به خودم آسیب میزدم گوش میدادم(در وا...

میگن ساعت رند خوش شانسی میاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط