بعـضیـ وَقتآ میـگَم کآش کـور شیـ کَـر شیـ نبیَنیـ نشنویـ.
بعـضیـ وَقتآ میـگَم کآش کـور شیـ کَـر شیـ نبیَنیـ نشنویـ.. امّآ نَع ..
فَرآر کَردن خوبـ نیـ..
فَرآر کُنیـ میـمونیـ تو دستـو پـآ..
بَعـد خیـلیـ بَد میشهـ..
اضآفیـ..خستهـ کنندهـ..
افتضآصـ..
خوشـ ـحآلَم کِ فرآر نکَردمـ..:)
فَرآر کَردن خوبـ نیـ..
فَرآر کُنیـ میـمونیـ تو دستـو پـآ..
بَعـد خیـلیـ بَد میشهـ..
اضآفیـ..خستهـ کنندهـ..
افتضآصـ..
خوشـ ـحآلَم کِ فرآر نکَردمـ..:)
- ۳۳۲
- ۲۳ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط