یکمے گیجم...دل مرده ام
یکمے گیجم...دل مرده ام
انگاری محکم از رو به رو خوردم
تو کمی اروم من کمی داغون
چه احساس بدی داریم هر دوتامون
یکمی گیجم...افسرده
یکی که تو حبس خودش مرده
یکی که بارون رفته از یادش
یکی تا صب نمیبره خوابش
یکمی گیجم...تصویرا تاره
سرم سنگین و سیگار دوباره
انگاری محکم از رو به رو خوردم
تو کمی اروم من کمی داغون
چه احساس بدی داریم هر دوتامون
یکمی گیجم...افسرده
یکی که تو حبس خودش مرده
یکی که بارون رفته از یادش
یکی تا صب نمیبره خوابش
یکمی گیجم...تصویرا تاره
سرم سنگین و سیگار دوباره
- ۱.۱k
- ۰۱ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط