سمفونی زندگی...راه و ر سم داره....!!!
سمفونی زندگی...راه و ر سم داره....!!!
....
..از من بشنو...
..
..در حافظه ات بسپار..
..
..نذار هر که خواست ساز زندگیش رو...
..
..با دل تو کوک کنه...ممکنه آدم ناواردی باشه..
..
..و نتونی به سمفونی زندگی بر گردی.....
..
..اون موقع است که هارمونی زندگی ات بهم می خوره..
..
..و...
..
.............. " مجبوری تک نوازی کنی"...................
..
....
..از من بشنو...
..
..در حافظه ات بسپار..
..
..نذار هر که خواست ساز زندگیش رو...
..
..با دل تو کوک کنه...ممکنه آدم ناواردی باشه..
..
..و نتونی به سمفونی زندگی بر گردی.....
..
..اون موقع است که هارمونی زندگی ات بهم می خوره..
..
..و...
..
.............. " مجبوری تک نوازی کنی"...................
..
- ۱.۳k
- ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط