سلام
سلام
امم چندتا حرف دارم میشه بخونیدش!
بچه ها من حدوده ۵ یا ۶ ماهی میشه اومدم ویپاپ کامل نمیدونم چقدره ولی میگم چرا کسی که تازه میاد از همه حمایت بیشتریی داره؟ چرا باید بیشترین لایک و نشر رو داشته باشه؟ چون باید حمایتش کنیم؟ اوکی پس قبلیا چی؟ حمایت اونا کجاست؟ لایک، کامنت، نشر اونا کجاست؟ چرا تا کسی میاد اون یکی رو فراموش میکنید جدی از این کاراتون خسته نشدید بس کنید الان هم تابستون شده پس بنظرم باید حمایت همه برگرده تازه شم اینجا مجازیه بیایید کنار هم خوشحال باشید از همه حمایت کنیم کاری نکنیم که قدیمی ها فراموش شن جدید ها جایگزین شن من خودمم میگم لطفا اگه ادیتور جدیدی اومد منو فراموش نکنید🙃💔
#لطفا_گزارشم_نکن
امم چندتا حرف دارم میشه بخونیدش!
بچه ها من حدوده ۵ یا ۶ ماهی میشه اومدم ویپاپ کامل نمیدونم چقدره ولی میگم چرا کسی که تازه میاد از همه حمایت بیشتریی داره؟ چرا باید بیشترین لایک و نشر رو داشته باشه؟ چون باید حمایتش کنیم؟ اوکی پس قبلیا چی؟ حمایت اونا کجاست؟ لایک، کامنت، نشر اونا کجاست؟ چرا تا کسی میاد اون یکی رو فراموش میکنید جدی از این کاراتون خسته نشدید بس کنید الان هم تابستون شده پس بنظرم باید حمایت همه برگرده تازه شم اینجا مجازیه بیایید کنار هم خوشحال باشید از همه حمایت کنیم کاری نکنیم که قدیمی ها فراموش شن جدید ها جایگزین شن من خودمم میگم لطفا اگه ادیتور جدیدی اومد منو فراموش نکنید🙃💔
#لطفا_گزارشم_نکن
- ۴۱۵
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط