{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠀𓂋 ׂ 𝐲𝐮𝐫𝐚

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠀𓂋 ׂ 𝐲𝐮𝐫𝐚 𝅄 𝐲𝐮𝐫𝐢𝐳 𓇼

🏴‍☠️ :: خب بعد از 4 روز سلام(🤭)
میخواستم توی این پست بیشتر راجب وایب حرف بزنم و یسری چیزا رو بگم ‌، ولیخب باشه برای بعدا ‌. ‌. توی یه پست دیگه ‌. ‌.
ادیت اسلاید ² رو برای بیسو زدم ‌. ‌. (:
بـیـسـو < https://wisgoon.com/lad.y > کجایی زن ? اینجا بدون تو اصلا قشنگ نیست بیسو ‌. ‌. خونه بدون تو حس خونه نمیده ‌. ‌. نمیتونم با نبودنت کنار بیام ‌. ‌. کاش میدونستم لاقل حالت خوبه ‌. ‌. ‌، نمیدونم ‌، نمیدونم چیبگم فقط امیدوارم حالت خوب باشه بیسو(: ‌، کاش یهو غیب نمیشدی ‌، یهو نمیرفتی ‌، کاش بهمون میگفتی بچه((:
هنوز متنظرتماااا ‌، منتظرم تا بیای ‌، منتظرم تا بیای و یه‌روز پست بزاری بگی حالت خوبه ‌. ‌. مطمئنم که میای و میگی(: ‌، پس منتظرتم بیسو ‌. ‌.
حتی اگه برنگردی من تا ابد دوسِت دارم دخترم (:
‌       ‌


‌ ‌ ‌ ‌ ׅ⏝ׄ⏝࡛⏝ׄ⏝‌ ๑★๑ ⏝ׄ⏝࡛⏝ׄ⏝ׅ
⠀⠀⠀◯⃘  ۫ 𝓛ove th͜e w𝓪y yᦅu 𝒍𝒊𝒆⠀⠀᮫ ⠀⠀͡꒱ ׂ



‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 𝜗ৎ #𝐊𝐢𝐦_𝐲𝐮𝐫𝐚
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ᯓ★ #𝐈𝐝𝐨𝐥_𝐕𝐩𝐨𝐩
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ᐟ.ᐟ #𝐲𝐮𝐫𝐢𝐳
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ᯓ★ ‌ ‌ #𝐖𝐢𝐥𝐝𝐚_𝐟𝐨𝐫_𝐞𝐯𝐞𝐫 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
دیدگاه ها (۱۳)

‌‌                       ‌       ‌"پست موقت "‌‌     ...

‌‌‌‌‌‌‌‌                       ‌       ‌ ' یه پست مو...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠀𓂋 ׂ 𝐲𝐮𝐫𝐚 ...

تغییـر وایـب خـ^᪲ـونـه‌یِ‌یـིྀྀིـورا (🎱🧘🏻‍♀️)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط