' یه پست موقت دیگه '
خب ببينيد چصناله نیست ، برای جلب توجه نیست ، و نیاز نیست تا آخر بخونید . . ؛
من این روزا حال روحیم واقعا خوب نیست . . خیلی دارم سعی میکنم خودمو اوکی جلوه بدم و ناراحتیمو بروز ندم . . اما حس میکنم باید یه مدتی برم . . چون واقعا نمیخوام فاز منفی بدم بهتون . . زندگیم داره کلا از همدیگه میپاشه . . هیچی باهم جور در نمیاد . . یهسری علائم هام دوباره برگشته که باید برم پیگیری ـشون کنم تا دوباره مث چندسال پیش ـم نشم ، همه چی عجیبه میدونید . . الان گروپای زیادی هست که باید توشون فعال باشم اما فقط یکی دوروز بهم فرصت بدید خودمو جمع و جور کنم یوریز ، بفهمم دارم چیکار میکنم ، اگرم این مدت سرد باهاتون حرف زدم یا چیزی گفتم که باعث شدم ناراحت بشید واقعا عذر میخوام . . تمام سعیمو کردم مث قبل پر انرژی باشم و بتونم بهتون انرژی بدم اما اگه توش موفق نبودم ؛ متأسفم . . عذرمیخوام . .
به زودی میبینمتون یوریز ! < 💞 >
مواظب خودت باشید . . فقط چندروز بهم فرصت بدید ؛ باشه؟ (:
' یه پست موقت دیگه '
خب ببينيد چصناله نیست ، برای جلب توجه نیست ، و نیاز نیست تا آخر بخونید . . ؛
من این روزا حال روحیم واقعا خوب نیست . . خیلی دارم سعی میکنم خودمو اوکی جلوه بدم و ناراحتیمو بروز ندم . . اما حس میکنم باید یه مدتی برم . . چون واقعا نمیخوام فاز منفی بدم بهتون . . زندگیم داره کلا از همدیگه میپاشه . . هیچی باهم جور در نمیاد . . یهسری علائم هام دوباره برگشته که باید برم پیگیری ـشون کنم تا دوباره مث چندسال پیش ـم نشم ، همه چی عجیبه میدونید . . الان گروپای زیادی هست که باید توشون فعال باشم اما فقط یکی دوروز بهم فرصت بدید خودمو جمع و جور کنم یوریز ، بفهمم دارم چیکار میکنم ، اگرم این مدت سرد باهاتون حرف زدم یا چیزی گفتم که باعث شدم ناراحت بشید واقعا عذر میخوام . . تمام سعیمو کردم مث قبل پر انرژی باشم و بتونم بهتون انرژی بدم اما اگه توش موفق نبودم ؛ متأسفم . . عذرمیخوام . .
به زودی میبینمتون یوریز ! < 💞 >
مواظب خودت باشید . . فقط چندروز بهم فرصت بدید ؛ باشه؟ (:
- ۵۷۶
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط