"پست موقت "
دیل ?
اگه واقعا میدونید دارید ناراحتم میکنید دیل بزنید ، اگه تا پیام ندم زنده مُردم فرقی نداره و قرار نیس پیام بدید دیل بزنید ، اگه خوشتون نمیاد ازم دیل بزنید ، و..
(جبهه نگیرید برا همه میفرستم)
"پست موقت "
دیل ?
اگه واقعا میدونید دارید ناراحتم میکنید دیل بزنید ، اگه تا پیام ندم زنده مُردم فرقی نداره و قرار نیس پیام بدید دیل بزنید ، اگه خوشتون نمیاد ازم دیل بزنید ، و..
(جبهه نگیرید برا همه میفرستم)
- ۵۵۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط